Перегляд зібрання за групою - Автори Мозговий, В. Л.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 23 до 42 із 45 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2017Психологія наукового жарту (рецензія на кн.: Моргун В.Ф. Історії з великими, або Психологи теж жартують)Мозговий, В. Л.
2014Підготовка майбутніх учителів до режисури педагогічної дії: методологічна характеристика елементів апарату дослідженняМозговий, В. Л.
2014Режисура педагогічної дії у контексті професійної підготовки майбутніх учителівМозговий, В. Л.
2012Режисура педагогічної дії у театрально-драматичному мистецтві кінця XVI – початку XIX століттяМозговий, В. Л.
2017Режисура педагогічної дії як дидактична умова свобідного навчання і учінняМозговий, В. Л.
2011Режисура педагогічної дії як професійна функція майбутнього вчителяМозговий, В. Л.
2014Режисура педагогічної дії: етапи педагогічного експериментуМозговий, В. Л.
2014Режисура педагогічної дії: методологічна характеристика нового знанняМозговий, В. Л.
2012Режисура педагогічної і театральної дії: спільне і відміннеМозговий, В. Л.
2020Режисура предметної дії: ефективність надлишкових знань учителяМозговий, В. Л.
2019Режисура предметної дії: новий рівень партнерства на уроціМозговий, В. Л.
2021Самобутність становленняМозговий, В. Л.
2017Синтез педагогічної і культурологічної освіти: вектори розвитку явищаМозговий, В. Л.
2013Структура та компоненти режисури педагогічної діїМозговий, В. Л.
2014Сутність системоутворювальних понять «операція» і «функція» режисури педагогічної діїМозговий, В. Л.
2023Театральна педагогіка: виклики сучасностіМозговий, В. Л.
2022Театральний Івент: аналіз форми та змістуМозговий, В. Л.
2013Темпоритм як засіб режисури педагогічної діїМозговий, В. Л.
2021Теорія надлишкових знань: факти «за» і «проти»Мозговий, В. Л.
2005Удосконалення психолого-педагогічної підготовки інженерів-педагогів шляхом впровадження інноваційних технологій навчанняМозговий, В. Л.