Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедотов, І. А.-
dc.date.accessioned2020-09-18T07:34:42Z-
dc.date.available2020-09-18T07:34:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФедотов І. А. Туристично-ресурсний потенціал як основа успішного іміджу регіону (на прикладі Одеського та Запорізького регіонів) / І. А. Федотов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. – 2019. – № 2 (38). – С. 99-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1406-
dc.subjectІміджuk_UA
dc.subjectІміджева привабливістьuk_UA
dc.subjectРегіональний туризмuk_UA
dc.subjectПівдень Україниuk_UA
dc.titleТуристично-ресурсний потенціал як основа успішного іміджу регіону (на прикладі Одеського та Запорізького регіонів)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федотов _99-103.pdf316,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.