Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1407
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедотов, І. А.-
dc.date.accessioned2020-09-18T07:41:46Z-
dc.date.available2020-09-18T07:41:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФедотов І. А. Роль PR у створенні іміджевої привабливості туристичного регіону / І. А. Федотов // Інноваційний розвиток науки нового тисячоліття : зб. тез доповідей ІІ Міжнародної наук.-практ. конф., (22-23 грудня 2017 р.). – Хмельницький, 2017. – Ч. ІІ. – С. 82-84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1407-
dc.subjectІміджuk_UA
dc.subjectІміджева привабливістьuk_UA
dc.subjectРегіональний туризмuk_UA
dc.subjectПівдень Україниuk_UA
dc.titleРоль PR у створенні іміджевої привабливості туристичного регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федотов І._82-84.pdf431,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.