Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1413
Назва: Івентивний менеджмент та маркетинг
Автори: Федотова, Н. В.
Ключові слова: Івентивний менеджмент та маркетинг
МФ КНУКіМ
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Федотова Н. В. Івентивний менеджмент та маркетинг : методичні рекомендації для самостійної роботи студентів спеціальності 034 «Культурологія» / Н. В. Федотова. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2020. – 25 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1413
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Івентивний менеджмент та маркетинг.pdf107,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.