Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNazarova, L.-
dc.contributor.authorOhiienko, A.-
dc.contributor.authorНазарова, Л.-
dc.contributor.authorОгієнко, А. В.-
dc.date.accessioned2020-09-22T07:29:01Z-
dc.date.available2020-09-22T07:29:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationNazarova L. As for the definition of the term "Strategy" / Lyudmila Nazarova, Alona Ohiienko // International Journal of Economics and Society. – 2016. – № 3. – Р. 99-102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1423-
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectagricultural enterprisesuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.titleAs for the definition of the term "Strategy"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nazarova L., Ohiienko , A._99-102.pdf541,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.