Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидоренко, Т. В.-
dc.date.accessioned2022-02-07T10:37:29Z-
dc.date.available2022-02-07T10:37:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСидоренко Т. В. Бенчмаркінг як маркетингова технологія просування бібліотечних технологій [Електронний ресурс] / Т. В. Сидоренко // Культура та інформаційне суспільство XXI ст. : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конф. молодих учених, (м. Харків, 22-23 квітня 2021 р.) / ХДАК [та ін.]. – Харків : ХДАК, 2021. – C.258-259.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2022-
dc.subjectБенчмаркінгuk_UA
dc.subjectМаркетингuk_UA
dc.titleБенчмаркінг як маркетингова технологія просування бібліотечних технологійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інформаційна, бібліотечна та архівна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сидоренко_258-259.pdf40,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.