Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2133
Назва: Стратегії digital-маркетингу в цифровому середовищі: шляхи та етапи реалізації
Автори: Яковлєва, Н. Д.
Ключові слова: Кваліфікаційна робота
digital-маркетинг
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Яковлєва Н. Д. Стратегії digital-маркетингу в цифровому середовищі: шляхи та етапи реалізації : кваліфікаційна робота / Н. Д. Яковлєва ; наук. кер. С. О. Шуляк. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2022.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2133
Розташовується у зібраннях:Бакалаврські роботи ІБАС

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яковлєва Н. Д..pdf482,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.