Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2194
Назва: Когнитивне сприйняття массюрреалістичних композицій в рекламних постерах
Автори: Одробінський, Ю. В.
Ключові слова: дизайн
массюреалізм
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Одробінський Ю. В. Когнитивне сприйняття массюрреалістичних композицій в рекламних постерах / Ю. В. Одробінський // Cтан та перспективи розвитку культурологічної науки : збірник тез доповідей VIІI Міжнародної науково-практичної конференції, (22 грудня 2022 р.) / [редкол.: В. Л. Мозговий (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КН УКіМ», 2022. – С. 72-76.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2194
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2022 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Одробінський_72-76.pdf190,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.