Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2212
Назва: Формування іміджу засобами Instagram
Автори: Багнюк, Є. А.
Ключові слова: соціальні мережі
Instagram
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Багнюк Є. А. Формування іміджу засобами Instagram / Є. А. Багнюк ; наук. кер. В. С. Доній // Cтан та перспективи розвитку культурологічної науки : збірник тез доповідей VIІI Міжнародної науково-практичної конференції, (22 грудня 2022 р.) / [редкол.: В. Л. Мозговий (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2022. – С. 128-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2212
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багнюк_128-130.pdf248,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.