Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириленко, В. В.-
dc.date.accessioned2023-01-16T14:39:48Z-
dc.date.available2023-01-16T14:39:48Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКириленко В. В. Просування бренду за допомогою інтернет технологій в умовах воєнного часу / В. В. Кириленко ; наук. кер. Г. А. Єрмолаєва // Cтан та перспективи розвитку культурологічної науки : збірник тез доповідей VIІI Міжнародної науково-практичної конференції, (22 грудня 2022 р.) / [редкол.: В. Л. Мозговий (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2022. – С. 165-169.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2224-
dc.subjectінтернет технологіїuk_UA
dc.titleПросування бренду за допомогою інтернет технологій в умовах воєнного часуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кириленко_165-169.pdf230,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.