Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2259
Назва: Innovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prisms
Автори: Bоrtnykov, Y.
Zakharova, S.
Marchenko, O.
Verkhovod, I.
Harbar, H.
Гарбар, Г.
Ключові слова: соціальна політика
політика туризму та гостинності
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Bоrtnykov Y. Innovative tourism and hospitality marketing strategies through the social ethics and social policy prisms / Y. Bоrtnykov, S. Zakharova, O. Marchenko, I. Verkhovod, H. Harbar // Cuestiones políticas. – 2023. – Vol.41, № 77. – Р. 569-583.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2259
Розташовується у зібраннях:Музичне мистецтво

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гарбар_569-583.pdf568,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.