Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDonii, V.-
dc.contributor.authorДоній, В.-
dc.contributor.authorSharova, T.-
dc.contributor.authorШарова, Т.-
dc.contributor.authorFilatova, O.-
dc.contributor.authorФілатова, О.-
dc.contributor.authorKavun, L.-
dc.contributor.authorКавун, Л.-
dc.contributor.authorZemlianska, A.-
dc.contributor.authorЗемлянська, А.-
dc.date.accessioned2023-12-22T08:12:18Z-
dc.date.available2023-12-22T08:12:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationSharova T., Filatova O., Kavun L., Zemlianska A., Donii V. The Quantitative Analysis of Massive Open Online Courses (MOOC) for Learning English. International Journal of Information and Education Technology, 2023. 13 (9). Р. 1399-1407.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2389-
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectонлайн-курсиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleThe Quantitative Analysis of Massive Open Online Courses (MOOC) for Learning Englishuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доній В. С. _1399-1407.pdf773,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.