Культурологія : [68] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 68
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2021«Арсенал» О. Довженка : самодеструктивне роздвоєння митцяДоній, В. С.
2021Відсвіт О. Довженка у «Зачарованій Десні»Доній, В. С.
2021Foreign languages teaching in high school by means of blog technologiesBuzhykov, R. P.; Donii, V. S; Доній, В. С.; Boltayeva, Iu. P.
2021Соціальні мережі як сучасний інструмент навчання іноземної мовиБужиков, Р.; Доній, В. С.
2020Постколоніальна теорія Е. Саїда та її відображення в українському літературознавствіДоній, В. С.
2019Ті, що пройшли крізь вогоньФедотова, Н. В.; Макарчук, С. С.
2017Дороги війниФедотова, Н. В.; Макарчук, С. С.
2012Менеджмент і маркетинг туризмуФедотова, Н. В.; Афонченкова, Т. М.; Булюк, О. В.; Масенко, Б. П.; Панченко, Ю. В.
2016Миттєвості війниФедотова, Н. В.; Макарчук, С. С.
2020Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Режисура івент-заходів». Розділ «Режисура масових свят та театралізованих вистав»Акманов, Д. О.; Федотова, Н. В.
2020Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни «Режисура івент-заходів». Розділ «Основи режисури естради»Акманов, Д. О.
2020Організація та постановка івентів (в т.ч. сценічна мова, сценічна майстерність, сценічний рух, майстерність ведучого)Федотова, Н. В.; Акманов, Д. О.
2020Івентивний менеджмент та маркетингФедотова, Н. В.
2019Factors influencing destination branding on development tourism industryФедотов, І. А.; Обозна, А. О.
2016Основні туристичні природно-антропогенні та історико-культурні ресурси (на прикладі Херсонського та Миколаївського регіонів)Федотов, І. А.
2017Роль PR у створенні іміджевої привабливості туристичного регіонуФедотов, І. А.
2019Туристично-ресурсний потенціал як основа успішного іміджу регіону (на прикладі Одеського та Запорізького регіонів)Федотов, І. А.
2017Формування позитивного туристичного іміджу регіонів України шляхом популяризації історико-культурної спадщиниФедотов, І. А.
2017Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня УкраїниФедотов, І. А.
2018Використання ігрових технологій в системі професійної підготовки майбутніх фахівців культурно-дозвіллєвої сфериКалініна, Л. А.; Орлова, О. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 68