Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/334
Назва: Соціальні комунікації у формуванні іміджу підприємств соціокультурного сервісу
Автори: Дутчак, О. І.
Ключові слова: соціальні комунікації
імідж
туризм
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Дутчак О. І. Соціальні комунікації у формуванні іміджу підприємств соціокультурного сервісу / О. І. Дутчак // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей IІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2014. – Ч. 1. – С. 43-46.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/334
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2014 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дутчак-43-46.pdf90,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.