Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/854
Назва: Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки
Автори: Сакалюк, Н. О.
Ключові слова: Соціальні мережі
рекламний ресурс сучасної бібліотеки
бібліотечна діяльність
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Сакалюк Н. О. Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки / Н. О. Сакалюк ; наук. кер. С. О. Шуляк // Бібліотека. Книга. Наука : матеріали наукового семінару (Київ, 24-25 квітня 2018 року) / М-во культури України ; КНУКіМ [та ін.]. – Київ : КНУКіМ, 2018. – Вип. 1. – С. 170-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/854
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сакалюк_170-171.pdf414,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.