Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/876
Назва: Соціальний стікер : компенсаторні функції емоцій у спілкуванні (до питання дизайну реклами : стратегія проектної творчості)
Автори: Черкесова, І. Г.
Ключові слова: дизайн реклами
проектна діяльність
соціальний стікер
дизайн
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Черкесова І. Г. Соціальний стікер : компенсаторні функції емоцій у спілкуванні (до питання дизайну реклами: стратегія проектної творчості) / І. Г. Черкесова // Особистість митця в культурі : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 20-22 квітня 2016 р.) / МОН України, ХНТУ ; [за ред. А. А. Білик]. – Херсон : ФОП Грінь Д. С., 2016. – С. 146-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/876
Розташовується у зібраннях:Графічний та візуальний дизайн

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черкесова_146-148.pdf365,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.