Browsing by Author Федотов, І. А.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2019Factors influencing destination branding on development tourism industryФедотов, І. А.; Обозна, А. О.
2019Аналіз стану розвитку вітчизняної туристичної галузі у відповідності з міжнародними рекомендаціями статистичних показниківОбозна, А. О.; Гаврилова, О. В.; Федотов, І. А.
2019Аналіз сучасного ринку ресторанних послуг та ефективність їх застосування на підприємствОбозна, А. О.; Шабельник, Н. М.; Федотов, І. А.
2015Виставково-ярмаркова діяльність як комунікативне явище у соціокультурному просторіФедотов, І. А.
2016Основні туристичні природно-антропогенні та історико-культурні ресурси (на прикладі Херсонського та Миколаївського регіонів)Федотов, І. А.
2016Перспективи розвитку історико-культурних туристичних ресурсів та їх вплив на іміджеву привабливість Півдня УкраїниФедотов, І. А.
2017Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня УкраїниФедотов, І. А.
2017Роль PR у створенні іміджевої привабливості туристичного регіонуФедотов, І. А.
2019Туристично-ресурсний потенціал як основа успішного іміджу регіону (на прикладі Одеського та Запорізького регіонів)Федотов, І. А.
2017Формування позитивного туристичного іміджу регіонів України шляхом популяризації історико-культурної спадщиниФедотов, І. А.