Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1407
Назва: Роль PR у створенні іміджевої привабливості туристичного регіону
Автори: Федотов, І. А.
Ключові слова: Імідж
Іміджева привабливість
Регіональний туризм
Південь України
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Федотов І. А. Роль PR у створенні іміджевої привабливості туристичного регіону / І. А. Федотов // Інноваційний розвиток науки нового тисячоліття : зб. тез доповідей ІІ Міжнародної наук.-практ. конф., (22-23 грудня 2017 р.). – Хмельницький, 2017. – Ч. ІІ. – С. 82-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1407
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федотов І._82-84.pdf431,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.