Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавиденко, Я. К.-
dc.date.accessioned2019-05-29T10:36:30Z-
dc.date.available2019-05-29T10:36:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДавиденко Я. К. Музейний хештег-маркетинг в умовах трансмедійного сторітеллінгу / Я. К. Давиденко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки : зб. тез доповідей V Міжнародної наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2019. – Ч. 1. – С. 44-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1278-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмузеїuk_UA
dc.subjectсторітеллінгuk_UA
dc.subjectтрансмедійністьuk_UA
dc.subjectхештегuk_UA
dc.subjectхештег-маркетингuk_UA
dc.titleМузейний хештег-маркетинг в умовах трансмедійного сторітеллінгуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2019 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давиденко_44-48.pdf548,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.