Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1278
Title: Музейний хештег-маркетинг в умовах трансмедійного сторітеллінгу
Authors: Давиденко, Я. К.
Keywords: маркетинг
музеї
сторітеллінг
трансмедійність
хештег
хештег-маркетинг
Issue Date: 2019
Citation: Давиденко Я. К. Музейний хештег-маркетинг в умовах трансмедійного сторітеллінгу / Я. К. Давиденко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки : зб. тез доповідей V Міжнародної наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2019. – Ч. 1. – С. 44-48.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1278
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2019 року

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Давиденко_44-48.pdf548,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.