Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедотов, І. А.-
dc.date.accessioned2020-09-18T07:17:41Z-
dc.date.available2020-09-18T07:17:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФедотов І. А. Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня України / І. А. Федотов // Освіта регіону. Серія : Політологія. Психологія. Комунікації. – 2017. – № 1 (46). – С. 104-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1404-
dc.subjectІміджuk_UA
dc.subjectІміджева привабливістьuk_UA
dc.subjectРегіональний туризмuk_UA
dc.subjectПівдень Україниuk_UA
dc.titleПозитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федотов І._104-108.pdf144,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.