Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1404
Название: Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня України
Авторы: Федотов, І. А.
Ключевые слова: Імідж
Іміджева привабливість
Регіональний туризм
Південь України
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Федотов І. А. Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня України / І. А. Федотов // Освіта регіону. Серія : Політологія. Психологія. Комунікації. – 2017. – № 1 (46). – С. 104-108.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1404
Располагается в коллекциях:Івент-менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Федотов І._104-108.pdf144,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.