Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2389
Назва: The Quantitative Analysis of Massive Open Online Courses (MOOC) for Learning English
Автори: Donii, V.
Доній, В.
Sharova, T.
Шарова, Т.
Filatova, O.
Філатова, О.
Kavun, L.
Кавун, Л.
Zemlianska, A.
Землянська, А.
Ключові слова: англійська мова
онлайн-курси
навчання
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Sharova T., Filatova O., Kavun L., Zemlianska A., Donii V. The Quantitative Analysis of Massive Open Online Courses (MOOC) for Learning English. International Journal of Information and Education Technology, 2023. 13 (9). Р. 1399-1407.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/2389
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доній В. С. _1399-1407.pdf773,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.