Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/255
Назва: Виставково-ярмаркова діяльність як комунікативне явище у соціокультурному просторі
Автори: Федотов, І. А.
Ключові слова: соціальна культура
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Федотов І. А. Виставково-ярмаркова діяльність як комунікативне явище у соціокультурному просторі / І. А. Федотов // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 1. – С. 192-194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/255
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2015 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федотов-192-194.pdf287,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.