Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1049
Назва: Використання адветоріалу у друкованих ЗМІ на прикладі миколаївської газети «Вечерний Николаев»
Автори: Карпенко, К. О.
Ключові слова: реклама інформаційних ресурсів
преса Миколаївщини
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Карпенко К. О. Використання адветоріалу у друкованих ЗМІ на прикладі миколаївської газети «Вечерний Николаев» / К. О. Карпенко ; наук. кер. Г. А. Єрмолаєва // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2017. – Ч. 2. – С. 59-62.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1049
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко_59-62.pdf298,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.