Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітюк, Ю. С.-
dc.date.accessioned2018-12-19T12:09:19Z-
dc.date.available2018-12-19T12:09:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВітюк Ю. С. «Social media marketing» як стратегія просування в соціальних мережах / Ю. С. Вітюк ; наук. кер. С. О. Шуляк // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІV Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2018. – Ч. 2. – С. 32-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1148-
dc.subjectSocial media marketinguk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.title«Social media marketing» як стратегія просування в соціальних мережахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вітюк_32-33.pdf271,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.