Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, А. В.-
dc.contributor.authorПінчук, А. С.-
dc.date.accessioned2019-02-08T14:57:55Z-
dc.date.available2019-02-08T14:57:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБойко А. В. Вплив реклами на розвиток готельно-ресторанного бізнесу / А. В. Бойко, А. С. Пінчук // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей VІ Всеукр. науково-практичної інтернет-конференції / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2018. – С. 14-17.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1214-
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleВплив реклами на розвиток готельно-ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2018 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко_Пінчук_14-17.pdf465,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.