Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрьоменко, С. А.-
dc.contributor.authorОбозна, А. О.-
dc.date.accessioned2019-02-08T15:16:42Z-
dc.date.available2019-02-08T15:16:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЄрьоменко С. А. Сучасні методи стимулювання продажів на ринку туристичних послуг / С. А. Єрьоменко, А. О. Обозна // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей VІ Всеукр. науково-практичної інтернет-конференції / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2018. – С. 37-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1220-
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleСучасні методи стимулювання продажів на ринку туристичних послугuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2018 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрьоменко_Обозна_37-39.pdf261,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.