Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуляк, С. О.-
dc.date.accessioned2021-11-26T14:35:53Z-
dc.date.available2021-11-26T14:35:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШуляк С. О. Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки / С. О.Шуляк // Інформаційні комунікації в культурі та мистецтві : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8 квітня 2021 р.) / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 97-98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1781-
dc.subjectСоціальні мережіuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотекиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2021 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шуляк_97-98.pdf183,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.