Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлова, В. В.-
dc.date.accessioned2017-12-12T12:41:37Z-
dc.date.available2017-12-12T12:41:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОрлова В. В. Управління якістю як засіб досягнення комерційних успіхів у сфері туризму / В. В. Орлова, С. П. Оришко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 1. – С. 181-184.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/253-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.titleУправління якістю як засіб досягнення комерційних успіхів у сфері туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2015 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОрловаВ-181-184.pdf296,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.