Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДем’яненко, Г. П.-
dc.date.accessioned2017-12-12T13:36:25Z-
dc.date.available2017-12-12T13:36:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationДем’яненко Г. П. З практики використання маркетингових технологій у музейній справі / Г. П. Дем’яненко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 1. – С. 230-234.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/265-
dc.subjectмузеїuk_UA
dc.titleЗ практики використання маркетингових технологій у музейній справіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2015 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дем'яненко-230-234.pdf379,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.