Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/595
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВишневський, Д.-
dc.date.accessioned2018-01-31T11:11:29Z-
dc.date.available2018-01-31T11:11:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВишневський Д. Вплив культури обслуговування на формування позитивного іміджу готельного підприємства / Дмитро Вишневський ; наук. кер. А. О. Обозна // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2015. – Ч. 2. – С. 67-69.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/595-
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.titleВплив культури обслуговування на формування позитивного іміджу готельного підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вишневський-67-69.pdf245,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.