Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСакалюк, Н. О.-
dc.date.accessioned2018-05-16T07:42:59Z-
dc.date.available2018-05-16T07:42:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСакалюк Н. О. Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки / Н. О. Сакалюк ; наук. кер. С. О. Шуляк // Бібліотека. Книга. Наука : матеріали наукового семінару (Київ, 24-25 квітня 2018 року) / М-во культури України ; КНУКіМ [та ін.]. – Київ : КНУКіМ, 2018. – Вип. 1. – С. 170-171.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/854-
dc.subjectСоціальні мережіuk_UA
dc.subjectрекламний ресурс сучасної бібліотекиuk_UA
dc.subjectбібліотечна діяльністьuk_UA
dc.titleСоціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотекиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сакалюк_170-171.pdf414,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.