Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедотов, І. А.-
dc.contributor.authorОбозна, А. О.-
dc.date.accessioned2020-09-18T08:11:45Z-
dc.date.available2020-09-18T08:11:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationFedotov I. Factors influencing destination branding on development tourism industry / Ivan Fedotov, Alona Obozna // Conceptual bases and trends for development of social-economic processes : мonograph. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2019. – P. 300-305.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1409-
dc.subjectБрендингuk_UA
dc.subjectІміджева привабливістьuk_UA
dc.subjectТуристична індустріяuk_UA
dc.subjectТуризмuk_UA
dc.titleFactors influencing destination branding on development tourism industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федотов І., Обозна А_300-305.pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.