Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1409
Назва: Factors influencing destination branding on development tourism industry
Автори: Федотов, І. А.
Обозна, А. О.
Ключові слова: Брендинг
Іміджева привабливість
Туристична індустрія
Туризм
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Fedotov I. Factors influencing destination branding on development tourism industry / Ivan Fedotov, Alona Obozna // Conceptual bases and trends for development of social-economic processes : мonograph. – Opole : The Academy of Management and Administration in Opole, 2019. – P. 300-305.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1409
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федотов І., Обозна А_300-305.pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.