Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуз, А. І.-
dc.date.accessioned2021-11-24T14:51:40Z-
dc.date.available2021-11-24T14:51:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТуз А. І. Рекламний креатив як феномен культури / А. І. Туз // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки : зб. тез доповідей VI Міжнар. наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2020. – Ч. 1. – С. 116-118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1701-
dc.subjectРекламний креативuk_UA
dc.titleРекламний креатив як феномен культуриuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2020 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Туз_116-118.pdf170,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.