Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1701
Назва: Рекламний креатив як феномен культури
Автори: Туз, А. І.
Ключові слова: Рекламний креатив
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Туз А. І. Рекламний креатив як феномен культури / А. І. Туз // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки : зб. тез доповідей VI Міжнар. наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2020. – Ч. 1. – С. 116-118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1701
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2020 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Туз_116-118.pdf170,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.