Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖукова, А. Д.-
dc.date.accessioned2021-11-26T09:47:57Z-
dc.date.available2021-11-26T09:47:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЖукова А. Д. Етапи та особливості розвитку рекламної комунікації у книжковій справі / А. Д. Жукова ; наук. кер. А. І. Сидоренко // Інформаційні комунікації в культурі та мистецтві : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8 квітня 2021 р.) / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 192-196.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1747-
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectвидавнича продукціяuk_UA
dc.subjectрекламна комунікаціяuk_UA
dc.titleЕтапи та особливості розвитку рекламної комунікації у книжковій справіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жукова А. Д. 192-196.pdf272,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.