Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1747
Название: Етапи та особливості розвитку рекламної комунікації у книжковій справі
Авторы: Жукова, А. Д.
Ключевые слова: реклама
видавнича продукція
рекламна комунікація
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Жукова А. Д. Етапи та особливості розвитку рекламної комунікації у книжковій справі / А. Д. Жукова ; наук. кер. А. І. Сидоренко // Інформаційні комунікації в культурі та мистецтві : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8 квітня 2021 р.) / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 192-196.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1747
Располагается в коллекциях:Тези доповідей студентів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Жукова А. Д. 192-196.pdf272,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.