Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1747
Title: Етапи та особливості розвитку рекламної комунікації у книжковій справі
Authors: Жукова, А. Д.
Keywords: реклама
видавнича продукція
рекламна комунікація
Issue Date: 2021
Citation: Жукова А. Д. Етапи та особливості розвитку рекламної комунікації у книжковій справі / А. Д. Жукова ; наук. кер. А. І. Сидоренко // Інформаційні комунікації в культурі та мистецтві : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8 квітня 2021 р.) / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 192-196.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1747
Appears in Collections:Тези доповідей студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Жукова А. Д. 192-196.pdf272,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.