Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1933
Title: Таргетинг як інструмент digital-маркетингу
Authors: Яковлєва, Н. Д.
Keywords: таргетинг в інтернет-середовищі
Digital-маркетинг
Issue Date: 2021
Citation: Яковлєва Н. Д. Таргетинг як інструмент digital-маркетингу / Н. Д. Яковлєва ; наук. кер. С. О. Шуляк // Культурологічні трансформації ХХІ ст.: від теорії до практики : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, (18 листопада 2021 р.) / [редкол.: В. Л. Мозговий (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 85-87.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1933
Appears in Collections:Тези доповідей студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яковлєва Н. Д._85-87.pdf376,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.