Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1933
Название: Таргетинг як інструмент digital-маркетингу
Авторы: Яковлєва, Н. Д.
Ключевые слова: таргетинг в інтернет-середовищі
Digital-маркетинг
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Яковлєва Н. Д. Таргетинг як інструмент digital-маркетингу / Н. Д. Яковлєва ; наук. кер. С. О. Шуляк // Культурологічні трансформації ХХІ ст.: від теорії до практики : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, (18 листопада 2021 р.) / [редкол.: В. Л. Мозговий (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 85-87.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1933
Располагается в коллекциях:Тези доповідей студентів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Яковлєва Н. Д._85-87.pdf376,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.