Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorИгнатьева, А. С.-
dc.date.accessioned2018-05-24T12:15:50Z-
dc.date.available2018-05-24T12:15:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationИгнатьева А. С. Роль символики в формировании дизайна рекламы / А. С. Игнатьева ; наук. кер. Н. В. Сапак // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2016. – Ч. 2. – С. 68-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/895-
dc.subjectдизайн графічнийuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectдизайн рекламиuk_UA
dc.titleРоль символики в формировании дизайна рекламыuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ігнатьєва_68-70.pdf298,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.