Please use this identifier to cite or link to this item: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/895
Title: Роль символики в формировании дизайна рекламы
Authors: Игнатьева, А. С.
Keywords: дизайн графічний
дизайн
дизайн реклами
Issue Date: 2016
Citation: Игнатьева А. С. Роль символики в формировании дизайна рекламы / А. С. Игнатьева ; наук. кер. Н. В. Сапак // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2016. – Ч. 2. – С. 68-70.
URI: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/895
Appears in Collections:Тези доповідей студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ігнатьєва_68-70.pdf298,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.