Перегляд зібрання за групою - Теми соціальні мережі

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Instagram як комунікаційна платформа сучасної молодіСелегей, С. В.
2018«Social media marketing» як стратегія просування в соціальних мережахВітюк, Ю. С.
2023Social networks as a modern tool in career guidance counseling with future applicants of the information sectorYermolayeva, G.; Єрмолаєва, Г. А.
2021Блогінг як інструмент спілкування у соціальних мережахСмирнова, Д. М.
2019Викориcтання мультимедійних технологій та соціальних мереж у профорієнтаційній роботі спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа»Єрмолаєва, Г. А.
2023Роль соціальних мереж у профорієнтаційній роботі з майбутніми абітурієнтами інформаційної сфериЄрмолаєва, Г. А.
2019Соціальна мережа Facebook як простір взаємодії органів державної влади та громадськостіСакалюк, Н. О.
2021Соціальні мережі в діяльності обласних бібліотек м. МиколаєваБутенко, І. М.
2016Соціальні мережі як рекламний ресурс туристичного бізнесуКатцина, О. Д.
2024Соціальні мережі як інструмент профорієнтаційної роботи з майбутніми абітурієнтами інформаційної сфериЄрмолаєва, Г.; Yermolaieva, H.
2020Фактчекінг як інструмент боротьби з фейкамиМохова, К. С.
2022Формування іміджу засобами InstagramБагнюк, Є. А.