Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/978
Назва: Соціальні мережі як рекламний ресурс туристичного бізнесу
Автори: Катцина, О. Д.
Ключові слова: соціальні мережі
туризм
реклама
туристичний бізнес
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Катцина О. Д. Соціальні мережі як рекламний ресурс туристичного бізнесу / О. Д. Катцина ; наук. кер. С. О. Шуляк // Сучасні тенденції розвитку туризму : зб. тез доповідей IV Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2016. – Ч. 2. – С. 63-65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/978
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Катцина.pdf802,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.