Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/126
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОрлова, В. В.-
dc.contributor.authorОришко, С. П.-
dc.date.accessioned2017-12-05T13:05:37Z-
dc.date.available2017-12-05T13:05:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОрлова В. В. Маркетингове обґрунтування послуг соціокультурної сфери / В. В. Орлова, С. П. Оришко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2017. – Ч. 1. – С. 129-132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/126-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.titleМаркетингове обґрунтування послуг соціокультурної сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2017 року

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Орлова-129-132.pdf309,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.