Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/126
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлова, В. В.-
dc.contributor.authorОришко, С. П.-
dc.date.accessioned2017-12-05T13:05:37Z-
dc.date.available2017-12-05T13:05:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОрлова В. В. Маркетингове обґрунтування послуг соціокультурної сфери / В. В. Орлова, С. П. Оришко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки в Україні : зб. тез доповідей ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2017. – Ч. 1. – С. 129-132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/126-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.titleМаркетингове обґрунтування послуг соціокультурної сфериuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2017 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Орлова-129-132.pdf309,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.