Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1278
Назва: Музейний хештег-маркетинг в умовах трансмедійного сторітеллінгу
Автори: Давиденко, Я. К.
Ключові слова: маркетинг
музеї
сторітеллінг
трансмедійність
хештег
хештег-маркетинг
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Давиденко Я. К. Музейний хештег-маркетинг в умовах трансмедійного сторітеллінгу / Я. К. Давиденко // Стан та перспективи розвитку культурологічної науки : зб. тез доповідей V Міжнародної наук.-практ. конф. / [редкол. : Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : МФ КНУКіМ, 2019. – Ч. 1. – С. 44-48.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1278
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій, семінарів 2019 року

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давиденко_44-48.pdf548,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.