Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1404
Назва: Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня України
Автори: Федотов, І. А.
Ключові слова: Імідж
Іміджева привабливість
Регіональний туризм
Південь України
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Федотов І. А. Позитивні комунікативні фактори як запорука формування іміджевої привабливості туристичної галузі півдня України / І. А. Федотов // Освіта регіону. Серія : Політологія. Психологія. Комунікації. – 2017. – № 1 (46). – С. 104-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1404
Розташовується у зібраннях:Івент-менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Федотов І._104-108.pdf144,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.