Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1747
Назва: Етапи та особливості розвитку рекламної комунікації у книжковій справі
Автори: Жукова, А. Д.
Ключові слова: реклама
видавнича продукція
рекламна комунікація
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Жукова А. Д. Етапи та особливості розвитку рекламної комунікації у книжковій справі / А. Д. Жукова ; наук. кер. А. І. Сидоренко // Інформаційні комунікації в культурі та мистецтві : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (8 квітня 2021 р.) / [редкол.: Н. В. Федотова (гол. ред.) та ін.]. – Миколаїв : ВП «МФ КНУКіМ», 2021. – С. 192-196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://libs.mfknukim.mk.ua/jspui/handle/123456789/1747
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей студентів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жукова А. Д. 192-196.pdf272,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.